Blåsippor

Jag Tuva och Tiger har passat på att vara ute länge i den härliga vårsolen efter jobb och förskola ideg. Vi gick upp i skogen där jag vet att det finns mycket vatten. Vi följde vattnet ner där det börjar rinna på ordentligt för jag vet att Tiger blir en riktig knasboll av rinnande vatten. han skäller och anfaller vattnet, dyker ner och sliter i rötter han hittar. Bananas!

Tuva hoppade och klättrade på det mesta i skogen. Stenarna var dinosaurier som hon red på=)

Har även hunnit vara en god hemmafru och storhandlat för en vecka framåt. Ikväll blir det tacopaj och efterrätten blir chokladmousse med blåbär. Kaloribomb it is!

Har ringt "jobbiga" samtal till både TryggHansa och försäkringskassan och kollat upp saker och ting. Hatar att sitta i telefonkö och bara ta sig tiden att ta tag i det. Men jag blev så glad så glad för jag behöver ingen extra försäkring till kameran för det ingår drulle i min hemförsäkring. Jippi! Och försäkringskassan var också bara bra svar. Men DET är en jungel och jag måste alltid ringa o ha mej med dom.






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback