Bäbisfix

Nu står en garderob med nytvättade kläder invikta och upphängda på galjar klart till Lillbäbisen. Fick ungefär trolla fram utrymme i den garderoben när vi bor så smått så smått....
Vagnen kommer om 5 veckor.
Jag och bäbis är gemensamt gravidförsäkrade och den försäkringen räcker upp till bäbisen är 6 månader. MEN jag måste få iväg det förbankade intyget om graviditeten till Försäkringskassan och massa små fix är kvar att grejsa med innan hon kommer=) Fan hatar verkligen att köpa frimärke- ta med brevet- och lägga det på lådan, en oerhörd svår uppgift för mig uppenbarligen....
Just nu bevakar jag massor av auktioner på Tradera där jag hittat fina SkipHop skötväskor. Får se om jag lyckas vinna någon auktion utan att priset blir för högt (gud förbjude!)

Nu är jag i vecka 29 efter helgen. Vi har massor av namn på förslag, men det finns ETT riktigt favoritnamn- men det är ju inte säkert att det passar när man väl ser henne. Ett annat namn jag skämtar lite om men som ändå är otroligt gulligt är Gerda, hur sött är inte det på en liten flicka, men sen tror jag inte vi "törs" ta ett sådant udda namn=) Eller vaddå, det får vi se??!!!


Den här röda lexington fleecefilten måste matchas till vagnen- sååå himla fiiiiiiin!!!

Kommentarer
camilla Strand

Kom igen nu!! Gärda är hur fint som helst!! våga!:))

2011-04-22 23:30:25
URL: http://mimadeta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback