Värmande

Oj då var vi inne i halvlek. Ja veckan alltså. Fatta vad skönt att det redan är torsdag imorgon=)

Mitt uppdrag just nu är att köpa en agenda för jag har så mycket fibbel just nu på jobbet att jag känner att jag inte riktigt har koll på alla möten/träffar/utbildningar. Eller koll har jag väl men det blir lätt lite förvirrat  hehe

Hur som helst känns allt så himla bra just nu. jag har vart så pigg idag fast att jag var uppe till 00.30 igår och fast att jag i 2 dagar i rad ridit mellan 21-22 som en nattomte... O igår fastnade jag vid datorn efter nattomteriet
...=( För jag beställde hem en vinteroverall till Tuvisen. Jag jobbar ju på förskola och jag börjar känna mig som  en expert på barnkläder och jag kan verkligen rekomendera Didriksson. Asbra kläder till ganska bra pris! Beställningen gjord på LinusLotta.com där bilderna kommer ifrån=)

Geggamoja - Exclusive Hat
Didriksons - Tremblant Coverall

Fina Alexandra måste också få "kläder" till vintern. Tycker att dtta ser varmt o gott ut att ha i uteboxen:

Elite Combo vintertäcke

Kommentarer
Erika

Jättefin overall.. undrar vad experten tycke om tvådelat? :D

2010-09-30 06:56:24
URL: http://moggika.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback