Tidningsartikel i Hipson

Jag vet inte riktigt vad det tog åt Alexandra ikväll men hon var så pigg som hon aldrig tidigare vart. Jisses! Det var bara att hålla i sig. Hon var så nöjd med sig själv eftreåt på stallgången.. då var hon liksom Tuffa Uffe och såg allmänt vild ut..=) Red i ridhuset idag. Sent. Mellan 21-21.40. Eftersom jag hade kvällsmöte ikväll på jobbet... Huuu

F ö r   d e t   ä r   s å  -för er som undrar- (vilket jag vet att det finns folk som gör) så rider jag på vardagkvällar efter att Tuvisen lagt sig. Jag är alltid hemma fram till 20 innan jag tar ridingen o stallet. på helgen går jag alltid upp i ottan o rider så jag kommer hem till frukosten. Jag värderar min familjetid allra högst här i livet. Sen att jag ibland jobbar i stallet är en annan sak. Men hästarna kan jag aldrig någonsin vara utan. Jag vänder ut och in på mig själv för att förena mina 2 världar. Det är det viktigaste för mig.

Nog om deep talket. Jag blev så jäddra glad idag på Coop när jag kikade i tidningen Hipson. Det var ju ett reportage om Verden auktionerna. Jag blev såååå glad så jag var ju tvungen att köpa tidningen=)

Ljuva minnen...=)


o jag...=)


Kommentarer
Anonym

Om folk har åsikter på vad du gör och inte gör-strunta i dom. Vi som känner dig vet att du är en jättebra Mamma som verkligen tar hand om lilla Tuva.

Förresten så är Tuva nu så stor att hon tycker det är kul att följa med till stallet....

Kram Cissi

2010-09-14 12:09:35



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback