Utflykt till Upplands Wäsby

Mysigt har vi haft det idag på dagen. Åkte ikapp Mia, Robban, Anton och Birgitta som redan hade slagit läger i UW. Vi åt lunch och fikade där på stranden intill sjön. Sedan åkte vi en bit till med bilen för att kika på en vattenkälla. Där såg jag en jätte vacker ängel vid  Hammarbykyrka. Åhhhhh vad fin den var!!! Jag vart helt förstummad=)

Vi har haft en toppen dag verkligen som avslutades på Rusta- wohooo- där jag fyndade fina saker till Tuvisens rum som är under en mindre omvandling=) visar bilder när det är klart=)


...som sagt det finaste jag sett på länge...!




Hösten är min favorit årstid (eller vänta...! det säger jag om alla årstider...)


Tuvis och hennes farmors spegelbilder vid vattenkällan


Massa kusin bus bidde det idag=)


Tuva fick ett barnfiskespö av sin far idag på Rusta- åh vad hon har lekt med det på eftermiddagen=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback