Ridhus

Vilken dag!
Denna helg jobbar jag i stallet. Så jag var ute där redan kvart i sju. Tiden har flygit fram och det haf verkligen vart kul att jobba idag. Red ut med en grupp o hästarna var fullkoligt galna, kul! Tuvisen kom ut på dagen och har hjälpt mig hela eftermiddagen med allt! Så duktig var hon=)

Roligt var det också att det första spadtaget togs idag tull det   N Y A   R I D H U S E T! Och det kommer även bli ett nytt stall=) Vilken lycka!

Nu ligger jag som en trött död sill i soffan och är nöjd med att jag även mejlat alla tradera vinnare sina vinnarmejl.. puh! Viket jobb!


kanske ser det ut så här sedan?

Kommentarer
Helén

Traderas automatiska vinnarmail rekomenderas, det är sååå mycket skönare för då slipper man tänka på att skicka ut vinnarmail! =)

2010-09-11 23:21:12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback