Min lilla sjukling....=(

Denna dag tycks aldrig ta slut. Men nu är den på upphällningen..=)
Jag kände på mig något om Tuva imorse. Hon var så trött fast at hon somnade 18.15 igår. Men allt var som vanligt när jag lämnade henne på F-skolan imorse. Men OJ vad hon har fått eksem under dagen... ush heeela ansiktet, har aldrig vart så här kraftigt. Röd och svullen i hela ansiktet... O varm hela hon så imorgon blir vi hemma. Lider så med henne...=/

Jag har äntligen beställt namnlappar till alla hennes sjuttioelva kläder, skor, mössor o vantar. ÄNTLIGEN har jag fått det gjort. Bode skämmas, jag jobbar ju för bövelen själv på Fskola och vet hur svårt det är att lokalisera vems strumpor det är man hittat under soffan..=)


fast med efternamnet o hemtelnr också


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback