Blå

Ikväll var hela familjen Ekersens på Blå (för er som inte bor i Sigtuna kan jag meddela att det är en restaurang/bar). Vi mötte upp kära vänner för god mat. Det var verkligen jätte trevligt och tuva skötte sig exemplariskt. Jag är ännu förvånad att hon vågade:
1.-rita teckningar som hon sprang ut och gav till personalen
2. ..och vågade själv gå från bordet och beställa cola i baren. Hon som är så blyg=) Men inte längre...! Min tjej=)

Ja det var heta diskussioner ikväll om allt mellan himel och jord haha och när killarna började köra armbrytning kände jag att det var dags att åka hem,,=) Tuva total däckade i vagnen vid 20.20 och sov medans vi stannade ett bra tag till.



 

tröttis... sussar gott i sängen nu


Kommentarer
Sofie

Ja det är verkligen kul att fynda. Jag borde ta mig i kragen och åka på loppis lite mer tror jag ;).



Vad skönt att hon kan somna i vagnen när ni är iväg så. Det hade E aldrig gjort, om vi inte hade gått en runda :).



2010-09-26 12:52:39
URL: http://fiansess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback