Sleepy

å å å å  vad skönt med fredag. God middag. Lösgotte och julmust till Idol.

Vi är hemma hos svärföräldrarna. Dom är ju bortresta så vi tänkte husvakta lite ikväll. Asskönt att inte vara hemma=) För då irrar jag bara runt och plockar, städar och fibblar istället för att ta det lungt. Nu ligger jag som en pasha i divanen och kämpar med ögonlocken.

Den här veckan har vart galen, uppslukad av arbete. Jag har inte vart på topp och så trött på mornarna.
Känns underbart att veta att jag har 2 lediga dagar att plocka ut nästa vecka=) Lägger upp lite bilder från förr och nu... och... vilket fint liv jag har. Ska inte glida ner i vardagsträsket. Blickar lite uppåt istället...

I höstas på utflykt Näsudden


Tuva var med mig på Stockholms Universitet när jag pluggade för en sisådär 2 år sedan


Gröna Lund/Kärlekstunneln sommaren 2009




Gimo Herrgård maj 2010. Underbar helg där!

Tuvisen med kusin anton=)


Fina Alexandra


Tigran


Ystad i sommras


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback