Storstädning

Ahhh! Har precis storstädat hemmet. Allt från att damma, damsuga, bleka vita duschdraperiet i klorin, tvätta, bädda rent, plocka, plocka och plocka=) Tog exakt 2 timmar.

Jag hade dressyrträning imorse. Gick bra första halvan. Sen övergav hon mig, blev trött helt enkelt. Måste konditionsträna lite tror jag..=)

men hur som helst, Tuva följde Nicke till bandyträningen när jag red och hon hade kräkts innan de ens kommit in i hallen. Jösses. antingen har hon magsjuka eller så reagerade hon på penicillinet som hon fått på nästan tom morgon mage......=(((


tiger solade sig medans jag städade



Sängen vår har numera en sängkappa. i like it=)


Detta är Alexanda=)




Detta är Shrek och en haj


Nu ska vi titta på hajar på youtube för det tycker Tuva är så spännande=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback