God Afton

Dödsskönt med fredag imorgon. Vad vore en vecka utan fredag va? Då kör vi lite jobb, ett läkarbesök- om vi nu får komma när Tuuv (låter kul att kalla henne så låter nästan som SUV.. stadsjeep haha) äter penicillin. Sen
H ä s t i s. Tuva får ju alltid inside information när jag är med och håller i det. Imorgon ska vi titta på hästens hem och lite ridning också!! Efter det blir det ett obligatoriskt ridpass! Hon får absolut inte vila dagen innan träning. Skulle hellre skjuta mig i foten om jag säger så=) Lördag är veckans ridfinal=)

Veckan har rasat förbi verkligen. Skönt på nåt vis för jag längtar alltid framåt. J U L P Y N T A tillexempel=)

Lite bilder från kvällens ridning. Kul med sällskap i ridhuset. Rider nästan alltid själv då ingen rider på så knäppa tider som jag.. Malin hoppade och jag red runt och var i vägen (en gång). Alexandra gick på tränsbett för första gången på säkert hundra år. Gick långt över förväntan. Hon visade sina dröm-moves stundtals vilket var ljuvligt. Men när hon blir så rund och fin räcker inte mina ben och jag "tappar" henne. Men vafan vi filar vidare=)=)=)=)

Glad att min syster Victoria ska flytta till grannstallet. KUL!!!!





tjyvhoppade lite på studdsen. Malin tvingade mig.


jodå i dressyrsadel med långa läder... tjohoo

 


Kommentarer
Victoria

Ska bli jättekul, jag kommer garanterat hålla dig sällskap på dessa knäppa tider :-)

2010-10-15 10:07:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback