ToRsDaG

Sitter och laddar för en hundpromenad och sen ska jag dyka ner i säng. Blivit sena kvällar hela veckan. Gäsp!

Red på ridbanan idag barbacka (lurkigt), hon är så fin utan sadel så det blir mkt barbacka ett tag framöver. Både bra och dåligt. Bra för att hon jobbar rätt även i galopp och bra sitsträning för mig och dåligt för att det är jobbigt... och lurkigt som sagt!!

 Nu längatar jag tills imorgon när jag hämtar Tuva redan 12, vi har nästan hela dagen tillsammans=)=)

Detta skulle vara allatiders att ha denna vinter (kläder efter väder) i stallet alltså:

Parka Legacy Mountain Horse L
jätte fin Mountain Horse jacka med avtagbar innerjacka!

05013-2
Mountain horse crew pants, för kalla uteritter eller 4 timmar i ridhuset på måndagar


Detta är nog det roligaste av allt. Ett par rosa dagisbarnskor. För vuxna! Från Hööks. Jätte uggly men man lär ju slippa frysa=)

Kommentarer
Urkas

Haha, jag köpte de rosa dojjorna till Emelie & hon äääälskar dem! Funderar seriöst på att köpa ett par till mig oxå =)

Kul att höra att A är på g igen och att magen verkar hålla sig i schack! Ge henne en puss på mulen från mig...

2010-11-11 22:15:43



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback