Sjuk!

Fy bubblan alltså. Eftermiddagen på jobbet var det värsta i världshistorien. Tillslut gick jag hem för jag stod bara inte ut.. i mina inneskor som jag inte hade förmått mig att ta av så jag gick ut med tofflor i snöslasket... körde som en galning hem...kutade in på toa... OCH kräktes för livet. Jisses!

Nu känner jag mig helt färdig måste jag säga. Inte ätit ett smack sedan 11 och inget kommer det att bli heller. Det bara far runt i magen.

Nu blev det mycket detaljer här hoppas ingen äter när ni läser detta hehe=)




















Nu till något roligare=)

Jag och Tuva har kollat på gamla bilder i datorn ikv, här är Alexandra och Malin för lite mer än 1,5 år sedan=) Alexandra ser så annorlunda ut här. Vilken hals hon hade!

Bild från 14 maj 2009

hopp hopp!


Kommentarer
malin

fiiina alexandra! oj vad hon hoppade, synd att jag har en ryggsäck under västen. men hon var väl ganska smal va? och vad va det med halsen förutom manen?

2010-11-15 21:50:04
URL: http://malinmygganeriksson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback