Allahegonaafton

Tuvisen är hos sin farmmor och farfar ikväll och sover över. Jag tror hon är mer än nöjd just nu! Men fy vad tomt det är här hemma utan henne...

Idag har jag jobbat i stallet, mockat och stått i. Kul var det! Jag har även ridit 2 glada hästar. Alexandra var så gale gigg i skogen. hej och hå det var bara att hålla i sig hihi!

Väl hemma ikväll for vi upp till kyrkogården. Tände ljus på graven. Tog en promenad runt kyrkan i mörkret. Så fantastiskt vackert! Stjärnklar himmel och brinnande ljus över hela kyrkogården.

Jag bojkottar Halloween totalt men Allahelgona är magiskt!




Kommentarer
Mette

Jag var också där ikväll! Visst är det fint med alla tända ljus på Alla Helgona!

2010-11-06 21:02:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback