Verden mai Auction 2010 tyskland

Hemkommen från Verden då=)
Jisses vilken resa! Det bästaste jag vart med om på jätte jätte länge. Vi har haft så kul, vi har ätit och bott fint, vi har sett beridare som var så duktiga på att rida att jag höll på at trilla av läktaren, vi har ridit på hästar som var så fina så, vi fick smaka champagne när H och B kammade hem 2 superfina hannoveranare- det bidde en dressyrhäst och en hopphäst för dom två lyckliga.

Hoppas att jag också ngn dag i livet kommer kunna få en häst från Verden aktionerna, men jag fick hålla tillgodo med hästsaker-shopping istället.

....... Och som jag har skrattat denna helg. Ohhhh vad kul jag haft!!!!!!!


Tack RRC och alla glada som var med!

=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)


Här gör jag ett tappert försök. handsvett och skakiga ben var bara förnamnet innan uppstigningen. Beridaren gav mig noggranna instruktioner om uppstigningen då hästen hade haft"bad experiences". Gulp!! Men det gick bra och han var SUPER FIN! (med tanke på alla underliga saker som hände mellan häst och ryttare på denna plats var det fan svårt att inte bli nervös haha)


Detta är ingången till utomhusridbanorna. Vi tyckte grinden var fin=)


ordning och reda pengar på fredag. inget slarv här inte!!


Mycket spänning låg i luften när aktionen drog igång.

... och här är slutligen RRC´s nya tillskott Cortina! Fin!! (alla här hade  druckit champagne därav de luriga poserna)


Sanna och en mycket snäll och lugn hingst. Ingen Hasse hingstfarare här inte;o)

Kommentarer
Sandra

Bara liiiiiiiiite avis när du sitter på den fina fuxen, men bara lite....;)

2010-05-12 13:45:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback