Trist

Vi åkte faktiskt till Norrköping Horse Show igår. Kul att se så många Märsta ekipage där. Kul att titta på hästgrejjor också för det var massa hästshoppar som var där i tälten. Tuvis var med också. Men herregud säger jag bara när det var dags att åka hem. Vi passerade precis Nyköping när hela bilen bara tvärdör på motorvägen. Sedan blev det en lååååång och dyr och regning och blöt historia som jag kortar ner nu. Men vi fick en bärgare som skeppade oss till skavsta flygplats. Där hyrde vi en bil och sen åkte vi hem. Vår bil står för närvarande kvar i Nyköping på verkstad... Ja det var väl inte så mkt mer med det. Men jodå. För ju mer jag tänker på att vi inte har en bil just nu ju mer fattar jag hur mörk de kommande veckorna blir. Ta den här veckan till exempel. Vi har ingen bil så
... jag kommer inte kunna ta mig till Tuvas utvecklingssamtal på tisdag...
... jag stänger på onsdag och ska på avslutning i sigtuna med jobbet 30 min senare- kommer inte att gå....
.... jag stänger på fredag och har sedan 30 min att ta mig till tuvas sommaravslutning på förskolan....
... helgen. Hur fan ska vi nu ta oss till gimo herrgård...????



Vi måste köpa ny bil nu. Så enkelt är det bara=////








 malin o sanna i ÖSregn på skavsta med dyngsur packning=(

Kommentarer
Jenny

Vad trist :( Hoppas det går fort att laga o inte kostar en förmögenhet!

2010-05-30 15:46:10
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback