Prickar

Skönt att vara ledig en vardag! Wohoo! Working 9 to 5 har sina positiva sidor men även negativa. Därför sönt med ledig dag. Thanx Sigtuna kommun=)

Idag började morgonen med ridning. Det blev barbacka igen. jag ger upp sadeln. Gick ganska bra. Red på stora ridbanan (20x80 cirkum) Blev ett friskt tempo. Sidostyckena på tränset var nog lite löst för hon fibblade med tungan hela tiden. Svårt att få hejd på henne, stor bana o barbacka o allt. Men det gick bra ändå=)

Sen var vi iväg till Bro. Nicke hade ett viktigt ärende på fliesbergs. Jag o tuvis gick in på Karlssons undertiden. Som vanligt hittar jag massor där för billig slant.

Sen hem o ut till stallet för banbydde. Tuvis hade sååå KUL. Hon börjar bli en riktig liten stalltjej. O tiger trivdes som fisken i vattnet. Som jag brukar säga ****alla i Ekersens gillar stallet förutom pappa Nicke******


nya tjusiga stolsdynor med prickar!

....o en ny blomsterlåda "garden" ska plantera ngt fint nästa helg! Ljungen ska ju bara BORT nu.
Köpte även ljuslila inslagningspapper med vita prickar och servetter. Mkt nöjd!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback