Sen onsdag

Går det att beskriva hur gudomligt skönt det är med 4 dagars ledighet??? Hade så lungt på jobbet att jag kunde gå en timme tidigare också. Bara en sån sak=) Är så GLAD över ledigheten och få tid med min familj.



Jag var med på dressyrträningen ikväll. Laddade upp ordentligt, tog på både sporrar och dressyrsadel. Alexandra gick kanon bra de första 20 minuterna. En total g e n o m s l ä p p l i g h e t trodde jag- men icke. Sen fallerade det totalt och galoppen var katastrof. Blev lite ledsen för det. Så jag får njuta av de där 20 minuterna som varade så tar jag nya tag imorgon=/

Tuvis på cykeln igår när vi var ute och hojjade med granne Ida=)


Middag ute i varma kvällssolen ikväll



Glad över de rosa rosorna som jag planterat i farmors gamla potätlådor


Uååladdningen ikväll. Schabraket inköpt på Verden aktionen. Like it men blev mobbad i stallet för det...=/


Kommentarer
Anonym

jättefint alltihop!

2010-05-17 17:39:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback