Tag 3 o betala för 2

Haft en toppen dag idag. Började att rida imorse. Gick så himla bra så jag har verkligen vart glad över det. Alexandra var så himla fin=)
Sen hemma packade vi in oss i bilen o åkte ut till Fiskartorp. Det var ett himla oväder med åka o allt. Men vi höll oss inne o åt gott o hade det trevligt.
Sen drog vissa av oss till Skopunkten i Uppsala- o så även jag. Jag köpte 2 par till mig o Tuvis fick kalasskor. Så nu kan det bli 30 grader igen för nu har jag skor som andas =)=)

 
Mest nöjd med textil ballerinorna. Färg kombon känns lite Hilfiger/Kingsland aktig=)


Kommentarer
Sofie

Ja det hade varit jätteskönt om hon blev blöjfri, åtminstone dagtid. Vi fårse hur det går, et får ta den tiden det tar men hon verkar ju åtminstone redo denna gången :).



Snygga skor! Skopunkten är billigt o bra ibland :).

2010-05-25 09:27:12
URL: http://fiansess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback