Solglasögon

Vi är ute så mycket på jobbet just nu o solen skiner varje dag men jag fryser som en hund ändå. Fick ta på raggsockor idag i basketskorna haha men kallt var det. men solbränd blir jag ändå trots de kalla vindarna.
Efterjobbet idag fick jag en sådan där kalldusch för att prata metaforiskt. Så de kommande dagarna här blir intressanta och se vart jag fysiskt kommer att befinna mig. Hatar att leva i ovisshet. men imorgon vet jag om det blir eller ej. hmmm...

Jag, Nicke och ålskade Tuvis åkte till Uppsala idag efter allt arbetsbestyr idag. Nicke behövde en ny vårjacka och Tuvisen fick lite nya vårtoppar från HM. Mysigt att komma iväg lite en simpel vardagkväll=)=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback