Hundbad o feber

Inatt vaknade både jag o nicke av att tuva hade feber. Men hon sov bra ändå. Märks att hon blivit äldre. Annars brukar feber ge en annan sömnlöshet. Iallfall så har jag o Tuv vart hemma idag.

Nu på em har nicke kommit hem från jobbet med massa god frukt bl a färsk annans. Mums! o glass. Mums igen!

Tiger o jag har gått i öken hettan ner till Tilsjöbadet. Han badade och fick som vanligt fnatt. Jag gillar detdär badet så här års. Inte en männsika där. Om någon vecka går det inte att bada med sin kära hund om man inte är beredd på en utskällning. No dogs on the beach är ju rikets lag. Men för all del så går det att svalka hunden vid ngn båthamn.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback