Hingstar, tjurar och en massa grisar

Goder afton. Dagarna bara svishar förbi. Ja jisses alltså! Jag känner i hela kroppen att en semester måste komma inom kort. Annars kommer jag att falla platt. Och vilken tur att det är så att jag har semester om lite mer än en månad. jippi!

Idag har jag haft en fab dag på jobbet. Solen skiner ju så brun har man blitt, men idag var vi iväg till en mega stor bondgård med massa fina djur. jag som älskar kor fick klappa flera stycken. oh vad kul vi hade det med barnen. Lyxjobb=)
på kvällskvisten traskade jag, tuvis o tiger ut till stallet. Man kan undra varför jag släpade med mig alla ut så sent men tiger ville ha en långpromenad och tuvis bönade o bad om att få henka så så blev det. Jag red. Det gick så in i bängen d å l i g t 95% av passet. Men till slut efter mkt om och men gick hon där hon skulle. Lilla envisa Alexandra Eriksson=) Tuvis låg i vagnen utanför ridbanan nerbäddad med lejonell o somnade. Min fina tuva=)

Appropå alexandra (eller ett annat sto )har jag hittat en potensiell dejt. Visst är han snygg!!! Och finns här i krokarna. Kola efter här, där jag även lånade bilden http://www.lovstastuteri.com/Weltman.htm

Weltman

Bilder från bondgården: (urusla mobilkort)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback