Fina fredagen

Fredagar är väl bara för bra för att vara sant? Fredag är veckans bästa dag alla kategorier. Jag har kommit in i en lunk just nu att jag tycker måndag är pest o har en lätt ångest redan under söndagen. Trist att jag är så. Ja inte för att jag inte gillar mitt jobb eller så- tvärtom! Men det är så trist att stiga upp på morgonen jag är såååå trött. Det är jobbigt att göra sig klar på morgonen helt enkelt. Men är det inte skumt att jag på ledig dag då går upp 07.15 och mer eller mindre flyger upp ur sängen då? idag ver det så.... Ja man blir ju inite klok på det...=)

Igår var våra fina grannar över på grillning. Vi firade att de köpt ett hus. Ja flytten går om en månad typ. Vad ska vi göra när de flyttat???? Gahhhh! Men vi är glada för deras skull och huset de köpt är superduper fint. Så vi får la hänga där ist. Grannen Linda och följe kom också ner på nattkvisten. Mycket trevligt. Vi har fina grannar här=)=)=)=)=)=)=)

Här är jag hemma fru med dammsugaren i högsta hugg, Tuvis är fotograf=)


Vårt exklusiva staket som ni ser. Kompostgaller från ÖB. Mkt glamoröst o håller barnet o hundarna på plats=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback