Thank God it´s friday

Riktigt härligt med fredag. Men natten till idag var riktigt tråkig utan Nicke o Tuvis hemma=/ Det blir så evinnerligt tomt utan dom hemma. Nicke är uppe i Ljusa Dalen och Tuvis sov hos farmor när jag hade öppning på jobbet. Nåväl nu är min fina lilla tjej hemma igen och jag känner mig hel (nästan) igen=)

Vi var hemma tidigt idag så jag o Tuvis och Tiger som hängde med i bakluckan iväg på tre shopping stop:
1. Rusta- där jag hittade fabulösa rosa plastmattor till köket.
2. Barnenshus- dregglade över barnvagnarna som alltid men köpte Hello Kitty vimpel och Ballongspelet som jag och Tuva har spelat massor med gånger nu ikväll..
3. Coop- mat, fredagsmys och märgben till tiger.

Sen när vi kom hem skyndade vi oss ut och lekte i snöhögarna. Oh vad tuva gillar att leka i snön- jag får inte in henne. galet!

Nu sover tuvis. Själv sitter jag o dricker påsk must  och laddar för att måla resterande köksstolar. Och om orken finns skall jag även sy ett överdrag till farmors fåtöljen ikväll=)
'

vår hos ekersens iallfall inomhus

jag o Tuvis ääääälskar hello kitty=) vimplar till hennes rum=)

vad heter kaninen? Miffy va?? Jajaj detta är iallfall det spel som Tuvis valde själv.

ehm.. ja vi var rätt trötta här

 


Kommentarer
Victoria

Hellu, om du inte har sett så har jag bytt blogg. Det skulle vara graters om du kunde ändra din länk, annars gör jag det själv ;)

2010-03-07 00:09:44
URL: http://mybiglittleblackbook.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback