söndag

jag, tuva o tiger har haft en mysig morgon i stallet idag. Jag har en film från ridningen men det går inte att ladda upp just nu. När vi kom hem hade Nicke storstädat hemma. Och det är alltid en glad överraskning att komma hem till ett skinande rent hem!
Sen så åkte vi förbi nickes mormor och det var som alltid väldigt mysigt=)

Ja i veckan händer inget särskilt. Kvällsmöte på jobbet så jag missar dressyrträningen... =(
I helgen ska Tuva förhoppningsvis börja på Knytte för Friluftsfrämjandet men det beror på om de får ihop en grupp eller ej. ***Hoppas***


Tiger ser oskyldig ut.. men det är han inte. hehe Tuva berättade för Hästisfröknarna att Tiger ätit upp en katt... men det är inte sant haha


tuvis på stallkontoret medans jag snabbare än ögat tog ut alexandra i hagen. Verkade dikrekt olämpligt att ta med tuva till hagen med alla knasbollarna där (Läs: G2)

på väg imorse. Peace!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback