Snart påsk=)

Äntligen är det snart påsk. Jag vet inte varför jag längtat så mycket men påsken är en himla trevlig högtid tycker jag. Ja det kanske är för att det är vår, börjar bli varmt, alla fina vårtecken som poppar upp. Och godiset för jesenamn!!! Tuva pratar om påskharen, hon undrar när han kommer och jag svarar att jag inte riktigt vet. Men det kaaanske är så att han kommer på lördagsmorgonen med ett ägg, för jag har ju hört att hararna är morgonpigga på helgen=)
Idag har tuva vart min fina lilla ängel. Vi har slappat i soffan hela dagen. Gick ut en sväng och rastade T när solen sken. Tuvis fick cykla ute för första gången. Gick väl bra men det var lite luft i framdäcket så det bidde lite tungt att trampa,, stackarn... Vad varmt och skönt det var ute iallfall. Sen blev jag grinig när jag hittade massa cigaretter och snusar av olika varianter och kattbajs på baksidan så jag röjde upp det snabbt. Sen fick jag en feberattack och var tvungen att gå in o lägga mig. Jisses!

Ja ja så är läget iallfall...=/

Tuvis o Nicke har gjort påskfint=)


Kommentarer
Lisa

krya på dig!

2010-03-29 20:40:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback