Ledig tisdag

Ahhh vad skönt att vara ledig en simpel tisdag. Guuu så skönt det har vart.... kommer jag leva på länge.  Jag blev påmind idag om den flexibla tid jag hade som student back in the days. Jag , Tuva och Tiger har passat på att ta en riktigt långpromenad i snön till stallet. Tiger busade massor med Bessie. Vi har även hunnit tvätta 3 maskiner, storstädat och handlat.

Har även hunnit få klart 2 stolar med målning o slipning idag.

Imorgon är det jobb igen, Vi har utedag och ska grilla korv ute i skogen. Har jag ett underbart arbete eller vad??? (Måtte det vara bra väder bara)


tuvis i tösnön i söndags när vi var ute och lekte på kvällskvisten- ungen ville aldrig gå in!

ta daaa! 50% klart=)



shabby rugg


Kommentarer
Jenny

Haha, jag sitter o flinar åt Tuvis! Ska bli sååååå kul att leka med henne om två veckor! :) Jag kommer ju hem sent på en onsdag, men jag vill träffa Tuva så snart som möjligt, helst torsdag eller fredag (18 o 19 mars)!!!



Snygga stolar! Jag vill också ha ett hem! Hittade du dem på Blocket?

2010-03-04 09:09:56
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback