Lååång vecka...

... jobbat veckans alla 7 dagar. Gosh! Jag vet inte om jag är på väg att bli magsjuk eller om jag bara är astrött men fan vad jag mår illa. Inte kul=/
Men jag har haft en trevlig helg fast att jag var på kurs. Jag har gått Mulleutbildning för friluftsfräjandet och det var verkligen super kul. Vart ute i Fjällnoras myspys miljö. Ska bli jätte kul att ha Mulle för min barngrupp på jöbbet=)


Så är det ny vecka snart. Jag håller tummarna för att jag inte blir sjuk (jag satt ju brevid en kille hela lördagen som senare åkte hem för att han kräktes..) för det är ju dressyrträning imorgon=)

Kommentarer
Ida

Illamående kopplar inte jag till magsjuka nu för tiden ;) Hoppas inte du blev smittad om det nu skulle vara magsjuka. Krya!

2010-03-15 13:36:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback