Helgen

Nu är Nicke äntligen hemma igen! Vi har kämpat på här hemma under helgen och kunnat få till allt ändå med lite hjälp av gulliga stallmänniskor. Tuvis och jag (och tiger) har haft en riktigt stallhelg. Jag har ridit fina Alexandra. Igår red jag i strålande sol på fältet och idag vart det ridhuset. Tuvis har ridit på sin allra första ridlektion idag. Det gick strålande. Det blev en rivstart för hennes del med fältsits och trav över bommar! Gick super bra=)

En litten shettis kan mycket väl bli ett tillskott i familjen inom snar framtid=)

Har 2 veckors mega mkt arbete inkl helg med övernattning.. what to say???




vi skottade upp en egen snöhög i helgen och oj vad hon har lekt där=) perfekt för jag kunde sola i lä brevid

soooool!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback