Yes

Så då har jag mejlat iväg mitt examensarbete för grillning. Nästa vecka har vi ju opponerings seminarie. Det kommer alltså vara min sista skoldag. För livet.

Gissa hur glad jag är snart???


Jag önskar mig ett bidrag till en GPA hjälm i examensgåva *************blink blink***********
vi vet ju alla varför min nuvarande hjälm inte längre är säker att ha på huvudet. Ehm...



Imorgon är det fredag. Det är gött. Efter jobbet åker jag bums ut till stallet o rider fina Manilla som vilat länge efter sin skada. Det ska bli kul. Hon påminner så otroligt mycket om min gamla Emi..=) Får inviga nya ridbyxerna då också.

I helgen ska jag hjälpa victoria med foder till fina Hessan som snart kommer. Vi ska hämta hö och havre och ställa iordning lite. Ska bli så spännade att ha en häst i familjen igen. Glad för det!

Nu är klockan alldeles för mycket. Ska ju upp imorgon bitti..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback