vabb

Imorse steg jag upp med tuppen och började att göra mig i ordning. Så skulle jag bädda Tuvas säng och ser att hon har ju kräkts! I natt! Utan att vi märkt något!
Hon kom in i natt utan att säga något så vi sov gott vidare... stackars Tuva!

Tvättmaskinen jobbar för fulla muggar just nu..

Väntar på att försöka kunna handla hem blåbärsopppa, cola o äpple, brukar vara gott för magsjuk mage=)




Tuva älskar när jag bäddar hennes madrass på vardagsrumsgolvet när hon är sjuk. Hon blir så glad, tycker det är jätte lyxigt=)
____________________________________________________________


Igår var det dressyrträning i stallet. Innan det tog jag hand om Victorias fina Hessa- Sessa! Borstade, mockade vattnade och fixade allt foder. Sen susade jag vidare till ridskolan. Jag hade fina Manilla. Hon är så fin att rida. Fan vad fin hon är! Inte för att allt alltid är så perfekt men hon är rolig att rida som ston ofta är=)
Sen hade jag mina elever mellan 20-21 och där har vi tränat mycket sidförande och övergångar på sistone vilket märks.

snart fyller min underbara Tuva 3 år. Jag som är "ledig" idag ska passa på att uträtta massa tråkiga ärenden som jag ännu inte kommit till skott med bla beställa ny mobil så jag kan filma bättre, kontakta försäkringskassan, posta det sista till skolan.

Snart vår- snart sommar=)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback