Sytt med en bråkig symaskin

Idag har jag äntligen sytt mina band till rullgardinerna. Tyget köpte jag för flera veckor sedan på Ikea men jag har inte haft tiden eller orken förrens idag. Men dumma symaskin som bråkar. Undertråden traslar sig så jag får spunk. Satt och skrek rakt ut ett tag tills den helt plötsligt fungerade. Mycket lustigt!
Jag har även en "ny" fin mjölkkanna som är rostig vilket jag tycker är helt lovely=) ja man kan undra vart allt kommer ifrån...=)


ja må ha blivit sur på symaskinen men är glad för att jag "tjänade" massor att sy egna band än köpa färdiga bomullsband=)


fina gammla mjölkkanna ute på bänken... har velat haft en sådan länge=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback