Stolar

Det är ett faktum att vi behöver vettiga stolar runt köksbordet. Alla stolar vi har haft är av loppis karaktär och är inte särskilt hållbara i längden. Tyvärr. Så nu behövs åtminstone 2 stolar till köket, helst 4 men det kostar ju en förmögenhet...
Den här från Mio är ju bara så fina
Amélie
Amélie=) 1790:- tråkigt dyra dock!

Ikea har ju bra priser men kanske inte de allra finaste av saker. Men man får tänka så här.. måla om till vitt. Jag gillar verkligen karmstolar annars..

INGOLF Karmstol
Ingolf, 699 pix. Ett okej pris, får ju nästan 3 ingolfs på en amélie ju

Kommentarer
Mikael Asén

jag har kvar våra gamla karmstolar från köket, 4st,finns till påsenende hos mormor.

2010-01-03 19:16:33
URL: http://victoriaasen.blogg.se/
Mikael Asén

Jag har kvar våra gamla köksstola, dom är ok, behöver målas.

2010-01-03 19:41:31
URL: http://victoriaasen.blogg.se/
Anna

Hmm.. jag köpte en garderob för 4 lax från Mio en gång.. de var värre än Ikeas garderober som kostade 850 kr. Mios garderob fick vi inte ens så rakt.. vajjade ju. Jag kommer aldrig mer köpa möbler därifrån iaf.... ;) Men vi kanske hade otur.

2010-01-03 21:34:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback