Söndag

Vilken händelserik helg! Först var vi och hämtade hem Victorias nya foder häst- kolla här www.victoriaasen.blogg.se - allt gick väldigt bra och det verkar vara en himla mysig och fin häst. Ska bli kul och se hur det utvecklar sig mellan henne (Hessan) och Victoria=)

Idag har vi åkt skridskor. eller det var bara jag som åkte för det var bara jag som hade det. Så nicke och tuva fick åka spark på isen. Himla mysigt. Picknick korgen var med också.

Hann även rida fina Manilla på kvällskvisten o natta Tuvis. Men iinnan Tuva gick o la sig kom snällaste Malin förbi med alldeles för fina presenter till Tuva- gissa om Tuvis blev glad=) Tack snälla=) Tuvis stora dröm om att bli stalltjej närmar sig. Men utan napp såklart=)



Jag på skridskor och Tuvis på spark. ja jag vet- ingen hjälm men det var för att den ligger på förskolan kvarglömnd=(


Nicke på isen=)

Fiiiin! Nu måste hon få komma ut till stallet någon dag o borsta lite=)


Kommentarer
Jenny

Vilken underbar bild på Tuvis med fina ridkläder och napp! Haha, underbart!! :)

2010-01-17 21:33:37
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback