Söndag

Ja då var det snart slut på helgen. Vad snabbt alla dagar går..=)
Det har vart en mysig helg med shopping, hämtat Finlands grejjorna hos papa, sett Avatar (som var super bra), ätit Giros=)=)=)=) ridit idag, klippte Hess i fredags, familjemys, loppis runda utan fynd=( Tuvis sov hos farmor o farfar i natt med kusin Älwa o har haft det toppen... och det var helt underbart att få sova ordentigt och att få vakna av sig själv. Så det tackar vi för. Men nu är vår underbara unge hemma igen och gör bara massa bus=)

Jag har fått ny mobil med kamera så nu ska jag visa mina mobfoton från helgen..=)

ny fåtölj, farmors gammla, som ska piffas till.. omklädnad väntas=)

 

fin korg från ica maxi i plast, lite Rice stuk på den

farmors fina gamla durkslag i emalj

Älwa och Tuva o liten bit av mycket nyfiken hund som promt måste vara med tjejerna när de leker

jag är så glad över min fina vårjacka jag hittade på Vera Mode. Den är jätte tunn så den hänger i garderoben nu och ett bra tag framåt..=/

 
tuvis åkte hellikopter på Eurostop


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback