Madicken feber

Madicken feber här hemma!
Läser boken flitigt varje kväll, den är ju så bara underbart bäst! Så nu går Tuvis omkring och säger Pilutta dig och Aldrig i livet.
Sitter och lyssnar på orginal Pilutta visan på Youtube. Som jag lyssnade på med hörlurar och LP skivor på glada 80 talet.
Tuva är så imponerad av att få se Lisabet o Madicken på datorn. Tänk vilken skatt Astrid Lindgren skapat! Vi måste till hennes värld i Småland i sommar. Jag vet en som kommer älska det. Nej två, jag kommer också älska det!

Hittade en blogg igår i sann madicken anda med allt vad jag själv älskar. Var som att kliva in i en dröm att lösa hennes blogg om deras hus!

madickensvarld.blogspot.com/


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback