Jobb Jobb Jobb

Gosh!!!
Har börjat jobba heltid den här veckan. Vilken omställning. Sena dagar är konsekvensen av att jag inte kan öppna=/ Men men jag har världens bästa jobb så det är det värt ändå. Kan inte ha ett bättre jobb=)=)=)=)
Jag var ute på min lunch idag och hälsade på fina Hessan och gav henne vatten. Hon verkade nöjd. Snart ska hon få en frieser kompis i hagen! Spännade=) Sen tittade jag när V skrittade henne i ridhuset ikväll. Himla mysig häst verkar det vara=)

I övrigt är allt ganska snurrigt och jag måste landa lite i alla nya rutiner .....

det här är jag sugen på just nu... dödligt sugen på:



Kommentarer
Anonym

Ska du köpa en frieser?

2010-01-20 11:48:28



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback