Härlig dag!

Vilken fin dag vi haft idag solsken och -15 grader. Jag och Tuvis o Tiger har passat på att vara ute och åkt pulka.

Händer inte många knop annars. Lugn dag. Men jag har inte legat på sofflocket för det utan har tagit hand om jätte berget med tvätt. Sorterat, strykt, vikt o in i garderoberna. Städat o donat.

Jag är glad också=) Fick tillbaka uppsatsen med många fina kommentarer (och en del småsaker att rätta till oxå) blev verkligen jätte glad för det. Sen kommer allt om Victorias eventuella blivande häst bestämmas imorgon så det är lite pirr över det om inte glömma husvisningen i helgen. En till sak som gör mig glad är att - "ja lite hemligt är det"- så kanske det blir en hästresa i maj=)=)=)=)=)=)=)=)jippi!!!!

Året kan inte ha börjat bättre.

Nu ska jag passa på att vara produktiv igen medans Tuva sussar en stund. Hon hade en babynatt inatt. En baby natt innbär ingen sömn för någon=/ så idag har det blivit många kaffekoppar.. gäsp gäsp typ=)

 

hundslagsmål...? nejdå tiger o bessie leker så här..=)


tuvis tar en tupplur i i tvätthögen=)


Kommentarer
Jenny

Yikes! Tiger ser helt furious ut =S

2010-01-05 19:37:06
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback