Fredagsmys

Så var det redan fredag! Började dagen super tidigt. KLockan klämtade redan klockan 5 för att hinna lämna Tuva i Märsta klockan 6 för att sedan brassa till jobbet. Tack morfar för hjälpen! Hade min premiär öppning idag och jag var så nervös över larmet men det gick bra. Däremot har vi muppiga grannar ovan som hållt låda hela natten så inte mkt sömn fick man. jaja.
Ikväll har vi vart på 50 års kalas. Mycket trevligt och jag är så mätt. tack familjen Holm=)

Btw det bästa med att öppna som jag gjorde idag var att jag slutade redan klockan 13 idag. Så jag hämtade Tuva tidigt. Vilken lycka! Tog med mina T:n på långpromenad. Sååå härligt. Var alldeles för länge sen jag kunde ta en promenad efter jobbet.

Helgen kommer innehålla frisering av hästman, klappa ridskolehästar, långpromander, god mat..
Men nu är det bara fredagsmyyyys:



ps. jag fick frågan om jag ska köpa friserhäst.. vi kan väl låtsas att det är så? okej?=)

(nån gång ja, men inte nu...)

Kommentarer
Maya

Om det är Malaco Yummie så är det min kompis som "skapat" dem :)

2010-02-06 11:03:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback