Examination

Lite halvtaskig uppdatering här på sista tiden men jag har haft så mycket att göra. Jag har ju haft ett sista spörtlopp i skolan. men nu är jag klar. Hade sista skoldagen idag. Jag kan inte fatta att 4,5 års slit är över. Å så skönt det känns! Skönt att veta att jag förevigt har ett yrke=)

På måndag börjar jag jobba heltid. inte helt oproblematiskt med hund och Tuvis lämnande på morgonen när jag öppnar. men jag ska försöka ordna det. Eller jag måste ordna det. Har en liten idé om det.

Tuvis börjar äntligen återhämta sig från sin halsfluss. Måste tacka farfar Krille som hade Tuva idag. Det är inte lätt att få ihop allt alla gånger...=)

Nu ska jag ut o rasta hund innan jag äntligen får zzzova.....

Kommentarer
Jenny

Hurra för dig! Du är värsta Wonderwoman som lyckas sköta familj, jobb o plugg! Inte illa! Gick opponeringen bra? Hör gärna av dig när du vet var jag ska bet in för ridningen.

Kram

2010-01-13 22:09:06
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback