=(

Dålig uppdatering jag vet men helgen har matat mig med negativ energi. Känner mig lite låg faktiskt. Trött o irriterad.

Tuva har halsfluss med allt var det innebär=( Men börjar sakta återhämta sig=)
Jag kunde inte rida idag=(
Jenny åker tillbaka till Leeds=(
Visning idag.................................................................................................
Sovit för lite inatt=(
Läst en så jävla dålig uppsats som jag ska opponera på. =(=(

Ja man är inte på topp jämt. Men jag vill ändå tacka för god mat idag. Dels hos pappa där vi fick kallskuret o gott fika och dels ikväll hos Malin o Ponuts som bjöd på tacos. Gott!




Kommentarer
Nilla

Hej Maria!

va roligt att du tar hand om farmors gamla fåtölj!

Jag visste du skulle gilla urgamla durkslaget,kul!

Hoppas ni mår bra allihop. Har Nicke sparkat mycket?

Kölden har släppt, men nu väntas snöstorm och kanske 40 cm snö till!

Nu har vi städat huset klart. Det sista gjorde syrran o jag idag. puh! men nu är det klart för visning.

STOR KRAM!

2010-02-01 17:37:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback