2010

Det är en klyscha kanske att säga men... nytt år är nya möjligheter!Det här året innebär för min del nya "utmaningar" eller vad man nu ska säga. I och med att jag blir klar med skolan kommer inte vardagen se ut som den tidigare har gjort. Under hösten har jag jobbat mellan 50-75% men nu kommer jag jobba heltid från och med februari.

Detta hoppas jag på med 2010:

Börja titta på ny bostad!
Måla i oljefärg- längtar!
Rida mera!
Hälsosam livsstil (träna o äta sunt)
******* i sommar
***** i vinter


vi tummar på nyårslöftena då rå
_____________________________________________________________________

Förövrigt är vi hemma igen efter underbar vecka i Sälen. Ohh vad jag har fått blodad tand för slalomåkning. Så himla kul!!
Det var en seg bilresa hem på snöiga o isiga vägar. Men hem kom vi till slut. Enligt vår GPS höll vi en medelhastighet på 65 km/h. Ja då förstår ni hur segt det var. Gosh! Tur att vi har dator med trådlöst internet o att Nicke gärna (öhh..?) kör långa sträckor själv. Thank you darling!


Tuva ville inte åka hem, men så fort hon kom innanför dörren sprang hon in på rummet o började att leka med alla fina klappar.
För min del väntas slutfinishen på mitt ex-arbete. Egentligen är det väl riktig panik med det men jag känner mig lugn. Tar en kaffe så länge!
Ciao!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback