Vårkänslor

Hade det inte legat en halvmeter snö på backen idag skulle man trott att det var vår idag. Så härligt när solen skiner och det kommer varma vårvindar. Idag har vi tagit det lungt. Tuva och jag var ute och lekte hela förmiddagen. Vi åkte spark och tiger drog oss, fanken vad det gick undan! SEn har vi fikat med morfar o rosen, handlat o städat. Tuvis och jag har lekt hela kvällen- en lek som tuva kallar, Mamma nu är du bäbis å så är jag bäbis och tuva tar hand om mig.=)

Ikväll jobbar nicke natt. så jag ska passa på att lägga mig i tid så jag får en bra start på min deppar måndag. Jag har måndagsproblem- ångest varje vecka. Bara därför ska jag lägga upp bilder från våren 2009. För varje måndag är vi ju baskemig en vecka närmare sommar. eller hur?????

 


Björkskogen här i Til


Blåsippa i Tilskogen förra året med lilla dumma Tiger i bakgrunden..


Magnolian som blommar på bar kvist. Den här hittade jag ute i Fiskartorp förra året. Så himla fin!

så här glad var Tuvis ute idag!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback