Tuvis födelsedag hurra hurra hurra

grattis älskade lilla gumma på din 3 årsdag=)

Oj vad tiden gått fort. Känns inte så långe sedan vi satt på förlossningen med vår bäbis. Nicke hade tagit ut en semester dag idag. Så de har vart hemma o myst hela dagen.

För imorse innan jag åkte till jobbet smög vi upp och sjöng för tuvis med tårtfrukost på sängen. Hello Kitty kaffe bryggaren var en hit!



 




trött...


lite choklad runt munnen och bryggning av kaffe=) lilla älskling som blivit så stor!


Kommentarer
Jenny

Jag älskar Tuvis mimik! :) Dags att kasta diddis kanske? Fast jag ska ju inte säga ngt, jag sög ju på napp ända till jag började på lekis... =S

2010-02-13 01:31:28
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/
Jonte

Lilla pluttan, tröttsöt!!

Kul med kalas idag!!!

2010-02-13 11:42:18
Karin M

Grattis i efterskott!

Vilken fin liten 3-åring :)



Kram

2010-02-14 08:21:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback