Snö snö snö

Har vart uppe med tuppen imorse. Det första vi registerar är att någon (idiot) har gått fram till våra sovrumsfönster och antagligen försökt kolla in. Det var spår i snön från gångvägen (25 m) upp till våra fönster och sedan gick spåren tillbaka igen. Skumt! Önskar att jag hade sett vem det var för då hade jag s l ä p p t   t i g e r på personen i fråga. Ja nu låter jag lite aggressiv kanske men det finns inga spår av hund eller något om man tänker att någon har hämtat en lös hund eller nått. O om grannen skulle ha tappat något går de ju inte från gångvägen och runt.. ja vad jag spekulerar i detta men jag gillar inte att folk stryker runt här på nätterna..

Idag var jag o Tuvis på Nickes bandymatch. Som vanligt går det ruffigt till...=/ Sen åkte jag ut till stallet och det var svinigt kallt ute. Jag hade flera lager av kläder (efter en vinter som förskollärare har jag fattat hur man ska klä sig som vuxen ute) men det var isbitskallt ändå... Men mysigt att rida. Graciana o Alexandra var som stridshästar närt vi red över stormfältet...


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback