segt värre

Hallå hallå. Massor med jobb igår, idag och imorgon. Jag har riktiga mastiga 13-14 timmars dagari dagarna 3. Ingen tid med familjen. Alltså ett väldigt hårt pris för mödan. Tur att veckan har 7 dagar!!
Idag mellan jobbet och kvällsmötet åkte jag ut och fixade åt Hessan mockade, flyllde på och ordande hennes mat och vatten för all del, shit vad hon dricker den där damen.
Hälsade även på nya hästen där. En jävla frieser!!! Älskar ju frieser rasen och det är en drömmars häst.... O på tal om drömhästar red jag Manilla igår och hon var s.å f.i.n igår. Dock hann hon bli ordentligt trött till galoppen så den fallerade=/ men i övrigt var hon TOPPEN=))=) Kunde verkligen samla sig för att göra öppna i traven/skänkelvikning och hon kändes "starkare" orkade bära upp sig mmmmmmmm vad mysig hon är att rida.

Nä nu ska jag rasta hund och lägga fram kläder för morgondagen. Jag verkligen avskyr att leta efter strumpor, mössor, nycklar som nästan alltid har fått ben om jag inte fixar allt kvällen innan. Imorgon är det sovmorgon. Härligt!!



Fin!

Kommentarer
Jenny

Var kommer det bruna bordet nedan ifrån? Snyggt värre! Påminner om TV-bänken jag vill ha, som jag publicerade på min blogg för ngn vecka sen.

2010-02-02 21:35:46
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback