Saturday night

För att hitta på något när nicke är ute på 30 års fest har jag o tuva försökt hitta på lite saker, vi har handlat mat o massa skräp på ÖB(vi var ju i stallet hela förmiddagen hela familjen) På Öb köpte vi bland annat färg så nu har jag kommit mig för att måla 2 av 4 stolar ikväll. Det verkar bli bra=) Men det var fint med bruna stolar oxå, det bröt av allt det vita ganska bra. jaja nu är det ju gjort.
På öb köpte jag även 2 plädar till kanon pris som får skydda överkastet i sängen där tiger ligger o trynar så fort han får chansen=) Tuvis rum o hallen har jag möblerat om. men hallen blev så tom (flyttat in klädställningen i sovrummet) och tuvas rum behöver en liten grej för att det ska bli bra så det visar jag inte bilder på - än!

fotona som kom med posten härom dagen=) Bilder från förra sommaren


jag o tuvis hade lika frisyrer idag=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback