På finska hemnet...

.. sitter jag och kikar runt lite på hus. Ja varför då kan man undra? Men farmors fina hus är till salu så därför har det blitt så att jag kikar lite där. Så hittade jag ett hus som ligger i närheten av farmors... och blir så imponerad av inredningen. jag har inbillat mig att vit lantlig inredning inte existerade i finland som i sverige. men ack vad fel jag hade. Kolla in bilderna på huset... såååå fint!!!

Iso kuva

Iso kuva
Iso kuva
Detta är heeeelt i mitt tycke och smak. 10 poäng=)

Kommentarer
camilla Strand

Jaa, du, jag kan säga att senaste 5-10 åren så har riktigt gamla stockhus blivit väldigt populära bland unga familjer i finland. De plockar ner gamla hus, kör dem till en tomt de köpt och bygger upp det igen. Vi känner ett par familjer i Finland som gjort det och det blir så otroligt snyggt! Stort, ljust och härligt!

2010-02-27 14:08:14
URL: http://mimadeta.blogg.se/
Sandra

ååååh så vill jag också ha det :) kram

2010-03-07 11:49:19
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Martina A

Vad heter "finska Hemnet"? Vilken www-adress har de?

Skulle vara kul att surfa runt lite...

2010-05-15 23:54:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback