Lördagsgodis

Vilken dag=) Här har man maximerat dagen totalt. Började morgonen med att brassa tidigt ut till stallet. Tuva var med och var duktig och kunde sitta själv i kafeterian och fika medans jag kunde rida. Stora fönster vetter ut till ridbanan så jag (vi) hade full koll på henne ändå. Jag red barbacka och det kändes jätte bra. Red Alexandra- en av 3 hästar som gett mig Aha - upplevelser i ridningen. Alexandra just för att hon har lärt mig så mycket av all barbacka ridning. en super fin häst med ett steg som får tävlingsdressyrhästar att blekna=))=)=)=)=)

Tuva älskar att vara i stallet och hon avgudar stalltjejerna. Malin var så snäll och ordnade så att Tuvis även fick rida på kärleken Hebbe. O så blev det lite mera fika på det sen...=)

Sen vart det brådis. Snabba ryck! Lurade med oss Malin så drog vi allesammans till Kungsholmen och köpte 4 begagnade stolar. Som gräddan på moset stannade vi på Stinsen på vägen hem och köpte 3 års presenter till Tuvis. Tänk att min lilla tjej redan fyller 3. Galet!!

Nu på em har vi passat på att vara ute och åkt kälke efter Bessie och klättrat i snöhögar.
Nicke har övergivit oss ikväll för ishockey så det blir tjejgrannekväll ikväll med schlager!!

 


galningarna


nya stolarna, 4 för 600:-. Nöjd=)


funderar på att måla stolarna vita??

fina tulpaner från svärföräldrarna=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback