Last year

Shit vad less jag är på snön och vintern. Jag säger bara en sak. Är det inte en tillstymelse av vår om en månad- alltså den 19 mars så vet jag inte vad jag gör. En månad till pallar jag. Annars söker jag asyl utomlands.

På nätterna drömmer jag till och med om sol. Härom natten drömde jag att jag var i Italien och solen verkligen stekte och jag låg och solade. I drömmen kände jag till och med den mjuka stekheta sanden.. sen vaknade jag i ett iskallt sovrum.. kalldush som man säger=/ Nää nu måste vi här hemma fundera över sommaren och semestern. Vi måste i allfall komma ut till det svenska havet. Typ Österlen om jag får bestämma..

Har kollat på bilder från förra året.. vad mkt kul vi gjorde inser jag.


..det var tider det, detta var från en varm dag på stranden!

Kommentarer
Jenny

Om en månad är jag hemma, då kan du få bo i mitt rum i Leeds :) Glöm inte att vi ska till Tokö!!

2010-02-18 22:03:12
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback